Vztah Čechů a on-line nakupování

Jaký je vztah Čechů a nakupování podle průzkumu ze studie výzkumné společnosti Nielsen zpracované pro SOCR ČR za 2. čtvrtletí roku 2018. 

 

Jaké preferujete výrobky?

77% preferuje výrobky vyrobené v ČR                Příklady českých značek u nás:  Brit care , Calibra , Carnilove , Nativia 

21% preferuje výrobky vyrobené v zahraničí       Příklady zahraničních značek u nás:    Acana , Barking Heads , Essential Foods , N&D , Orijen , Taste of the Wild

 

Nakupujete krmiva/potřeby pro domácí zvířata on-line?

23% Čechů nakupuje on-line krmiva, zvláště pak granule             U nás kupte ty nejlepší granule pro psy.    

17% občanů v EU nakupuje on-line krmiva

 

Podle čeho posuzujete kvalitu produktu?

78% obsah ingrediencí, složení                                                    Přečtěte si tento článek.

52% země původu

51% výrobce

20% cena

11% design obalu

 

Co je pro Vás důležité při nákupu on-line?

27% vzhled, struktura a orientace na webu e-shopu, možnosti vyhledávání

25% pohodlí, včetně možností dopravy, procesů při reklamaci, optimalizace pro mobily

23% ceny, promo akce

20% sortiment - kvalitní/prémiové značky, zboží skladem           

6%   doplňkové služby - infomaily, sociální sítě, zelená linka, možnosti platby

,,Pro Čechy je při nakupování na internetu nejdůležitější to, jak přehledné má e-shop stránky a jak dobře se na něm orientují. Akční ceny a sortiment hrají podle jejich názoru už menší roli a nejmenším lákadlem je pro ně doplňkové zboží.”

Zdroj citace a vybraných dat: zpravy.aktualne. cz, autor Iva Špačková, 25.10.2018, výzkum Nielsen pro SOCR ČR za 2. čtvrtletí 2018

Kateřina a David

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.. Více informací zde.